دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری با نام کبیسه
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : هاشم
Pourya HeydariKabiseh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پوریا حیدری به نام کبیسه با لینک مستقیم
دانلود آهنگ کبیسه از پوریا حیدری

دانلود آهنگ کبیسه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Pourya Heydari – Kabiseh

سایت موزیک ایرونی www.music-irooni.org 

متن آهنگ پوریا حیدری کبیسه

سال عوض شد حال من نه
قصه ی هر سال من نه
خیلی از چیزا عوض شد اما بازم فال من نه
عطر کهنه گی گرفته عشقی که بین من و توست
حال مردم واسه چهل روز دوباره عین من و توست
واسه ی من مثل هر سال تو دلیل این بهاری
مثل نوروزه نگاهت که تا این حد موندگاری
عید و به عشق همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثل هر سال کنار هفت سین میزارم
عید و به عشق همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثل هر سال کنار هفت سین میزارم
کاش قسمت هرچی دستت داره مینویسه باشه عیدو با تو دوست دارم
دوست دارم کنارت هر سال واسمون کبیسه باشه عیدو با تو دوست دارم
ثانیه به ثانیه پیش تو عاشقترم هر زمان دنبال یه اتفاق بهترم
لحظه ی تحویل سال با تو فروردین تره حالا فصلا جز بهار رو دلم بی اثره
عید و به عشق همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثل هر سال کنار هفت سین میزارم
عید و به عشق همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثل هر سال کنار هفت سین میزارم

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 806
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: